neaselida.gr: Η “Καθημερινότητα” έδωσε τη λύση που δεν έδινε το ληξιαρχείο του δήμου Αθηναίων

neaselida.gr: Η “Καθημερινότητα” έδωσε τη λύση που δεν έδινε το ληξιαρχείο του δήμου Αθηναίων

Προβλήματα στην τηλεφωνική επικοινωνία με το ληξιαρχείο του δήμου Αθηναίων φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν αρκετοί συμπολίτες μας  που καλούν στην υπηρεσία αλλά δεν βρίσκουν ανταπόκριση, καθώς οι έξι (!) τηλεφωνικές γραμμές είτε δείχνουν κατειλημμένες είτε χτυπάνε και δεν το σηκώνει κανείς.  

Σύμφωνα με πληροφορίες, τα παράπονα έχουν περιέλθει τον τελευταίο καιρό και στην υπηρεσία της«Καθημερινότητας» που έχει συστήσει εδώ και δύο χρόνια ο Υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης.

Στην ιστοσελίδα www.kathimerinotita.gov.gr, κατατέθηκε για παράδειγμα πριν από λίγες εβδομάδες η περίπτωση ενός άνδρα που ζει σε νησί των Κυκλάδων και ανέφερε ότι επιχειρούσε επί εβδομάδες να βρει κάποιον υπάλληλο στο ληξιαρχείο του δήμου Αθηναίων προκειμένου να εξυπηρετηθεί για την έκδοση μιας απλής ληξιαρχικής πράξης γέννησης (που ήταν απαραίτητη για να εκδώσει αργότερα πιστοποιητικό εγγύτερων συγγενών με αφορμή το θάνατο της μητέρας του), αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατό.  

Αποτάθηκε στο ΚΕΠ του νησιού το οποίο βάσει της κείμενης νομοθεσίας μπορούσε να αναζητήσει αυτεπαγγέλτως ενδοϋπηρεσιακά το έγγραφο από το δήμο της Αθήνας. Ούτε από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών όμως υπήρχε άμεση ανταπόκριση, καθώς και πάλι δεν κατέστη δυνατή η επικοινωνία. Βλέποντας ότι περνάνε οι μέρες, έστειλε αίτημα και στην υπηρεσία της «Καθημερινότητας» και ω του θαύματος, η λύση βρέθηκε.  

Η ομάδα που χειρίζεται την πλατφόρμα kathimerinotita.gov.gr, αφού διαπίστωσε και εκείνη με τη σειρά της ότι δεν μπορούσε να βρει άκρη από το τηλέφωνο, μετέφερε ηλεκτρονικά το πρόβλημα του πολίτη, ο οποίος και εξυπηρετήθηκε άμεσα. 

Πηγή