ethnos.gr: Πώς η ομάδα Φλαμπουράρη γλίτωσε ηλικιωμένο από τη γραφειοκρατία

ethnos.gr: Πώς η ομάδα Φλαμπουράρη γλίτωσε ηλικιωμένο από τη γραφειοκρατία

«Απόδειξέ μας ότι πούλησες το φορτηγό σου πριν από 15 χρόνια», έλεγε σε συμπολίτη μας το Δημόσιο. Και εκείνος έπρεπε να αποδείξει ότι δεν είναι… ελέφαντας. Αλλά τον έσωσε η… «Καθημερινότητα»

Μια απίστευτη ταλαιπωρία απέφυγε ένας ηλικιωμένος συμπολίτης μας από την περιοχή των Μεγάρων, χάρις στην άμεση κινητοποίηση της «Καθημερινότητας». Αυτή, είναι μια ομάδα η οποία έχει συσταθεί, εδώ και περίπου δύο χρόνια, από τον υπουργό Επικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη. Εκεί, οι πολίτες θα μπορούν να αναφέρουν όσα τους δυσκολεύουν στην καθημερινότητά τους, αλλά και στην επαφή με την κρατική δομή και λειτουργία.

Η Εφορία, λοιπόν, έστειλε στον συγκεκριμένο άνδρα ένα χαρτί που τον καλούσε να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας των τελευταίων 15 ετών για το ιδιωτικής χρήσεως φορτηγό του, προσαυξημένα μάλιστα με το ανάλογο πρόστιμο, που σωρευτικά ξεπερνούσε τις 12.000 ευρώ. Μόνο που εδώ μια… μικρή λεπτομέρεια: ο κάτοχος είχε πουλήσει το όχημά του εδώ και… 15 ολόκληρα χρόνια! Αντί, όμως, να το διαπιστώσουν αυτό εγκαίρως οι δημόσιες υπηρεσίες ως όφειλαν, καλείτο να το αποδείξει ο ίδιος, όπως του είπαν. Έτσι, άρχισε να αναζητεί τρόπους που να καταδεικνύουν το αυτονόητο: ότι το φορτηγό δεν ήταν στην κατοχή του.

Έτσι, αποφάσισε να αποταθεί στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.kathimerinotita.gov.gr, αναφέροντας αναλυτικά το πρόβλημά του, σημειώνοντας μάλιστα ότι αδυνατεί να μεταβεί από τα Μέγαρα όπου διαμένει, στον Χολαργό όπου βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών, ώστε να αναζητηθεί ο σχετικός φάκελος.

Η «Καθημερινότητα» λειτούργησε ως «γέφυρα» μεταξύ του πολίτη και των αρμόδιων υπηρεσιών προκειμένου να αναζητήσει την αιτία της επιβολής του προστίμου. Και εκεί διαπιστώθηκε το εξής απίστευτο: ο φάκελος του οχήματος βρισκόταν πλέον στην Ηγουμενίτσα, καθώς το φορτηγό είχε όντως πουληθεί πριν από 15 χρόνια σε ιδιώτη, και τα κατοπινά χρόνια ξαναπουλήθηκε στο Δημόσιο και τώρα είναι φορτηγό δημόσιας χρήσης, με εντελώς διαφορετικές πινακίδες!

Με άλλα λόγια, ο ιδιώτης έπρεπε να αποδείξει στο Δημόσιο τη μεταπωλητική πορεία ενός βαρέως τύπου οχήματος, το οποίο είχε φύγει προ πολλού από την κατοχή του και είχε -εν τέλει- καταλήξει στο ίδιο το Δημόσιο, το οποίο τον ταλαιπωρούσε!

Πηγή